Tuesday, January 17, 2017

AGENT TEAMI HULU LANGAT, BANDAR BARU SALAK TINGGI & NILAI

Salam & hi #teamilovers !

Introduce me myself as Agent Teami yang sah.




Apa ni #TeaMi?

TeaMi yang diasaskan oleh businesswoman muda dari Selangor menjalankan perniagaan menjual teh semulajadi berasaskan bunga dan buah..

Dulu ai selalu minum teh chrysanthemum dan jasmine je. Tapi bila kenal TeaMi, baru tahu banyak lagi bunga yang dikeringkan ni sedap dibuat teh.

Dalam pasaran sekarang pun , banyak dah jenama teh yang ada perisa tertentu. Ohh i lapp teh boh songket perisa mango dan lychee .


Uolss mesti perasan kan? Ai kenal teh berperisa ni pun sejak kahwin sebab inlaws selalu beli teh berprisa..

Dan sekarang, ai try nak tukar teh berperisa kepada teh yang lebih semulalajadi tanpa prisa tambahan dan pewarna tambahan.

Tak elok untuk kesihatan kan?

Dan setiap bunga dan buah yang dipilih oleh TeaMi, ada fungsi tertentu. Sesuai untuk yang nak santekkkk dan seehatt..

Uolas dah try TeaMi?

Serius! Tengok bunga2 berenang dalam air rasa macam nak swim sama2 dengan bungaaa ittewww

Nak try bole DM atau pm iolss.

Syira Ishak
014 634 2040
IG : calladonita_krew
Cod : Sepang. Hulu Langat. Bangi. Nilai (N9).dan sekitar
Copyright © 2015 Natural Tea by Syira Ishak
| Distributed By Gooyaabi Templates